Retourneren & ruilen

Retourneren & Terugbetaling & Uitwisselingen & Annulering

Bestelling annuleren
Controleer de maat, kleur, hoeveelheid, ontvanger, verzendadres en andere informatie zorgvuldig voordat u de betaling verricht. Eenmaal geplaatst, kan de bestelling niet gemakkelijk worden gewijzigd. Als u uw bestelling wilt annuleren, stuur dan een e-mail naar hobbyhorsekopen@outlook.com. Uw bestelling kan niet worden geannuleerd nadat deze is verzonden.

Retourneren & Terugbetaling
We vinden het jammer als u niet 100% tevreden bent met de ontvangen artikelen. Bekijk alstublieft ons retourbeleid hieronder:

Retourbeleid

Als u besluit dat een artikel niet geschikt voor u is, kunt u binnen veertien (14) dagen na ontvangst van uw artikelen contact met ons opnemen voor retournering.

De volgende artikelen komen niet in aanmerking voor retournering of uitwisseling: Bikini's, Tankini's, Badpakken en Lingerie.

Geretourneerde artikelen moeten zich in hun originele, ongebruikte staat bevinden, met de originele verpakking. Artikelen die gedragen, beschadigd, gewassen of op enige manier gewijzigd zijn, worden niet geaccepteerd voor retournering.

Artikelen die zonder eerst contact op te nemen met onze klantenservice worden teruggestuurd, worden niet geaccepteerd. Let op: het adres dat op de pakbon staat vermeld, is niet ons retouradres. Artikelen die daarheen worden gestuurd, worden niet geaccepteerd voor retournering.

U bent verantwoordelijk voor de kosten van het retourzenden. Er zijn geen administratiekosten voor retournering en uitwisseling.

Uw terugbetaling wordt verwerkt nadat we uw geretourneerde pakket hebben ontvangen. Voor klanten die met PayPal hebben betaald, wordt uw terugbetaling verwerkt binnen 2 dagen na ontvangst van uw pakket. Voor klanten die met een creditcard hebben betaald, wordt uw terugbetaling verwerkt binnen 7 dagen na ontvangst van uw pakket.

Als een geretourneerd artikel internationaal wordt verzonden, markeer het dan als "RETURNED GOODS" om eventuele douanekosten te vermijden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele kosten die worden opgelegd aan pakketten die door de douane worden teruggestuurd. Tenzij anders is overeengekomen, wordt de terugbetaling verwerkt via dezelfde betaalmethode als de oorspronkelijke aankoop. We zullen de koper op de hoogte stellen als het product of de verpakking gebruikt of beschadigd is gevonden, omdat we het recht behouden om eventuele waardevermindering in mindering te brengen bij het terugbetalen van het product.
Als het product is verzonden en de klant de bestelling wil annuleren, zullen we contact opnemen met het logistieke bedrijf om te zien of het kan worden teruggewonnen. Als het binnen het land kan worden teruggewonnen, kan de bestelling worden geannuleerd. Als het pakket al in internationaal transport is, moet u contact opnemen met de klant na ontvangst van het pakket.
Terugbetalingsbeleid

Als er een klein probleem is met de kleding en de klant de goederen niet wil retourneren, kan er een gedeeltelijke terugbetaling worden gedaan op basis van het probleem van de kleding.

Als de maat van de kleding niet geschikt is en de klant de goederen niet wil retourneren en ze wil behouden, kan er een gedeeltelijke terugbetaling worden gedaan.

Als de klant niet tevreden is met de kleding en deze wil retourneren, zullen we de kleding terugbetalen, maar de verzendkosten worden niet terugbetaald.
We accepteren graag retourzendingen binnen 14 dagen na ontvangst van uw artikelen. Volg de onderstaande stappen om uw retourzending te verwerken:

Neem contact op met onze klantenservicemedewerker door ons een verzoek te sturen via uw account. U kunt ons ook e-mailen op service@yeezzi.com. Geef aan welke item(s) u wilt retourneren en de reden.

Onze klantenservicemedewerker zal binnen 24 uur contact met u opnemen met een retouradres waar u uw pakket naartoe kunt sturen.

Plaats het artikel/de artikelen in de originele verpakking en verzegel het pakket goed. Plaats het retouradres dat u van onze klantenservicemedewerker heeft ontvangen op het pakket.

Breng uw pakket naar het lokale postkantoor.

Zodra we uw pakket hebben ontvangen, zullen we snel een uitwisseling verwerken of een terugbetaling naar uw account uitvoeren in overeenstemming met ons retourbeleid.

Uitwisselingen
Als u een artikel wilt omruilen, neem dan contact op met onze klantenservicemedewerker door ons te e-mailen op hobbyhorsekopen@outlook.com.

Geef duidelijk aan welke items, kleur en maat u wilt wijzigen.
1. Het oorspronkelijke product kan worden geretourneerd, maar u moet eerst contact opnemen met de klantenservice om een onjuist retouradres te voorkomen. We zullen het gratis opnieuw uitgeven.
2. De klant is verantwoordelijk voor de retourvracht. Aangezien de retourvracht hoger kan zijn, onderhouden we klantrelaties om klantverliezen te compenseren. Klanten kunnen het oorspronkelijke product behouden en de helft van de prijs van het opnieuw uitgegeven product betalen.